Domingo, 20 Octubre 2019
A+ R A-

Galiza solidarízase co greve en Cataluña

Publicado en Actualidad Nacional 23 de Febrero de 2019

galiza

 

O día 21 de Febreiro, o PCOE achegouse ás diversas concentracións convocadas pola plataforma “Galiza con Catalunya” para apoiar o lexítimo dereito á autodeterminación que o pobo catalán defendeu literalmente cos seus propios corpos o 1 de Outubro de 2017 e solidarizarse co greve xeral que se convocou nesa mesma nación. Ante as agresións en consonancia do réxime fascista español e o imperialismo europeo, os comunistas debemos loitar porque os pobos poidan ser donos dos seus destinos. Sen embargo, somos conscientes de que ante o panorama nacional e internacional, a única vía para a autodeterminación de Cataluña ven da man dos traballadores, os cales teñen o deber de se organizar e desvincular da burguesía covarde que para o único que ten valor é para despoxar aos seus empregados da plusvalía.

Parécenos tamén importante destacar o papel que tivo a “nova” socialdemocracia, que en Galiza toma forma das Mareas, nesta cuestión. Os que inundaban os medios e redes sociais con sorrisos, po de fadas e peticións de diálogo ante a crise do estado español, agochan a cabeza ante as diferentes reivindicacións do pobo catalán. Isto ten todo o sentido, posto que realmente co “diálogo” só querían reforzar ao Estado Español, dándolle un punto de apoio máis onde exercer a súa opresión. Aqueles que cada día falan do cambio e de asaltar os ceos, cando teñen ao cambio na fronte póñense a tremer, posto que saben á perfección que a mínima conciencia que poida obter o proletariado vai por en perigo o seu estatus socio-económico. De feito, o terror que senten é tan forte que lles impediu (tanto a En Marea, como a Marea Atlántica, Compostela Aberta ou outras coalicións oportunistas) se desprazar as concentracións, deixando de manifesto máis aínda as intencións coas que ían nas mobilizacións anteriores que se fixeron en Galiza.

O PCOE chama a todos os traballadores do Estado a loitar para decidiren o seu destino. Sen burguesía e sen oportunistas, pola Fronte Única do Pobo.

 

Autodeterminación para os pobos do Estado español!

Socialismo ou barbarie!

 

Secretaría de Axitación e Propaganda do PCOE en Galiza

 

Galicia se solidariza con la huelga en Cataluña

 

El día 21 de febrero el PCOE se acercó a las diversas concentraciones convocadas por la plataforma “Galiza con Catalunya”, para apoyar el legítimo derecho a la autodeterminación que el pueblo catalán defendió literalmente con sus propios cuerpos el 1 de octubre de 2017, y solidarizarse con la huelga general que se convocó en esa misma nación. Ante las agresiones en consonancia del régimen fascista español y el imperialismo europeo, los comunistas debemos luchar porque los pueblos puedan ser dueños de sus destinos. Sin embargo, somos conscientes de que, ante el panorama nacional e internacional, la única vía para la autodeterminación de Cataluña viene de la mano de los trabajadores, los cuales tienen el deber de organizarse y desvincularse de la burguesía cobarde que para lo único que tiene valor es para despojar a sus empleados de la plusvalía.

Nos parece también importante destacar el papel que ha tenido la “nueva” socialdemocracia, que en Galicia toma forma de las Mareas, en esta cuestión. Los que inundaban los medios y redes sociales con sonrisas, polvo de hadas y peticiones de diálogo ante la crisis del Estado Español, esconden la cabeza ante las diferentes reivindicaciones del pueblo catalán. Esto tiene todo el sentido, puesto que realmente con el “diálogo” sólo querían reforzar al Estado español, dándole un punto de apoyo más donde ejercer su opresión. Aquellos que cada día hablan del cambio y de asaltar los cielos, cuando tienen al cambio en frente se ponen a temblar, puesto que saben a la perfección que la mínima conciencia que pueda obtener el proletariado va a poner en peligro su estatus socio-económico. De hecho, el terror que sienten es tan fuerte que les impidió (tanto a En Marea, como a Marea Atlántica, Compostela Aberta y otras organizaciones oportunistas) desplazarse a las concentraciones, dejando de manifiesto más aún las intenciones con las que iban en las movilizaciones anteriores que se hicieron en Galicia.

El PCOE llama a todos los trabajadores del Estado a luchar para decidir su destino. Sin burguesía ni oportunistas, por el Frente Único del Pueblo.

 

¡Autodeterminación para los pueblos del Estado español!

¡Socialismo o barbarie!

 

Secretaría de Agitación y Propaganda del PCOE en Galicia