Martes, 19 Junio 2018
A+ R A-

Hipócrita censura contra o PCOE

Publicado en Política de masas 02 de Junio de 2018

A historia repítese: Primeiro como traxedia, despois como farsa”. Seica é unha das citas máis icónicas de Carlos Marx e que, desgraciadamente, ten una rigorosa actualidade. O pasado 26 de maio, O PCOE da Coruña decidiu achegarse até a concentración convocada polo “Movemento pola Defensa das Pensións” coas súas bandeiras, xa que queriamos expresar o noso apoio como comunistas consecuentes. Ao pouco de sacarmos as bandeiras, un dos convocadores achegouse cara a nós e pediu que gardásemos o material, pois nesa mobilización “os protagonistas son os xubilados de dereita, de centro e de esquerda”. Esta orde tamén dirixírase a outro manifestante que acudira cunha bandeira coa fouce e co martelo. Como xa fixeron os nosos camaradas de Córdoba, decidimos gardalo todo e marchamos, non sen antes insistir na presenza dun manifestante que vestía un gorro coa bandeira anarcosindicalista e, máis adiante, nas redes sociais, interaccións de dito manifestante con IU e Marea Atlántica agradecéndolle a difusión e a participación. Podemos ver unha vez máis como o marxismo-leninismo é rexeitado das mobilizacións oportunistas, que non serven para nada máis que de pata dereita da socialdemocracia alimentando o interclasismo e a confusión das masas obreiras.

Dende o PCOE mostramos o noso apoio pola loita das pensión, mais non así aos movementos reaccionarios que campan as súas anchas e fan retroceder os dereitos laborais dos traballadores.

O marxismo-leninismo é o único camiño.

Viva a revolución socialista!

Viva o PCOE!

 

Hipócrita censura contra el PCOE

La historia se repite, primero como tragedia, después como farsa”. Es quizás una de las citas más icónicas de Carlos Marx y que, desgraciadamente, tiene rigurosa actualidad. El pasado 26 de mayo, el PCOE de A Coruña decidió acercarse a la concentración convocada por “Movemento pola Defensa das Pensións” con sus banderas, pues queríamos expresar nuestro apoyo como comunistas consecuentes. A los cinco minutos de sacar las banderas, uno de los convocantes se acercó y nos pidió que guardásemos el material, pues en esa movilización “los protagonistas son los jubilados de derecha, de centro y de izquierda”. Esta orden también se le dirigió a otro manifestante que llevó una bandera con la hoz y el martillo. Como ya hicieron nuestros camaradas de Córdoba, decidimos guardarlo todo y marcharnos, no sin antes observar que había un manifestante que vestía un gorro con la bandera anarcosindicalista y, más adelante, en redes sociales, interacciones con Izquierda Unida y Marea Atlántica agradeciéndole la difusión y participación. Podemos ver una vez más cómo el marxismo-leninismo es rechazado de las movilizaciones oportunistas, que no sirven más que de pata derecha de la socialdemocracia alimentando el interclasismo y la confusión en las masas obreras.

Desde el PCOE mostramos nuestro apoyo por la lucha de las pensiones, pero no así a los movimientos reaccionarios que campan a sus anchas y hacen retroceder los derechos laborales de los trabajadores.

El marxismo-leninismo es el único camino

¡Viva la revolución socialista!

¡Viva el PCOE!

CÉLULA DEL PARTIDO COMUNISTA OBRERO ESPAÑOL EN A CORUÑA